onsdag 29 juli 2009

28/7


Kickboxning. Mycket boxning, skolboxning. Mycket bra pass.
Körde en del höga snabba direkt snärtsparkar. Passar mig väl sådäääär bra. Kul grej att öva på. Bra att kunna när man är stor och ingen tror att man kan.

Kicki var där och kikade och antecknade grejer, grymt bra.
Min andning har blivit mycket bättre men det är fortfarande min svaghet. Spänner mig lätt, speciellt när jag sparrar mot tuffare motstånd. Min guard och mitt fotarbete har blivit avsevärt mycket bättre. På helt rätt väg. Stor skillnad mot när hon såg mig i april/maj. Skönt.

Fick med mig ett par grejer från träningen.
1. En blåklocka stor som en liten fotboll
2. En högerhand som under dagen förvisso blivit bättre men som knappt gick att röra igår kväll.
Härligt när det känns att det går bra på träningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar